Cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Aria shows a "Sensing-Thinking-ERR" message

Replies are disabled for this topic. Start a new one or visit our Help Center.

Changed batteries and shows this error 

Sensing-Thinking-ERR

i checked the community seems everyone has this issue but no solution  provided by fitbit. Plz advise 

 

 

Moderator edit: updated subject for clarity

Best Answer
0 Votes
4 REPLIES 4

Ich hatte es jetzt geschafft die Waage zu verbinden aber sobald ich mich zum wiegen draufstellen steht da-Hi:) - sensing - step off - thinking - ERR - langsam nervt es

Das nur wegen eines Batterie Wechsels im W-lan ist die Waage auch wieder verschwunden. Ich weis einfach nicht weiter 

Best Answer

Can someone please address this question. I replaced my batteries and am having the exact same issue. When I try to reset the scale, it tells me it’s active but I’m still getting the ERR message. 

Best Answer

Ich so ein Produkt nicht mehr kaufen der Support hat mich am Ende abgefertigt weil ich keine Garantie mehr habe erst empfehlen sie was sie allen empfehlen was das probleme ablngeblich beheben soll dann heisst es nur noch keine Garantie das schlimme ist ja das mein gerät die ganze zeit einwandfrei funktionierte ich musste nur die Batterien wechseln jetzt geht sie nicht mehr komisch das alle danach die selben probleme haben. Werde nie wieder so eine Waage kaufen. 

Best Answer
0 Votes

Help having the same problem too 🤦🏼‍:female_sign:

Best Answer
0 Votes