Cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Vervangende pinnetjes sluiting metalen band Fitbit Blaze

ANSWERED
Replies are disabled for this topic. Start a new one or visit our Help Center.

Goedemiddag

Onlangs heb ik de metalen band voor de fitbit blaze aangeschaft. Op de een of andere manier ben ik een pinnetje kwijt geraakt die aan de sluiting van de metalen band vast zit. Is hier een vervangende voor te krijgen via customer service? Of kan ik dit bij elke horloge maker laten vervangen?

het gaat om de sluiting waar Fitbit ingegraveerd staat. Die pinnetjes zijn net een paar mm langer dan de overige

Best Answer
0 Votes
1 BEST ANSWER

Accepted Solutions

Hey @Compricom

't is mogelijk om Fitbit Contact te bereiken via de officiële contactpagina. Weet niet of een horlogemaker ermee kan helpen, maar zal misschien niet blij ermee zijn om een pinnetje te vervangen voor een band van Fitbit en geen horloge van eigen winkel.. (kan er misschien veel voor vragen om te helpen)..

http://contact.fitbit.com

-

It's possible to contact the Fitbit Support Team from the official contact page. Don't know if a watch maker can help to change the watch pin because it's for a band of Fitbit and not for a watch from their store (it's possible they may ask alot of money to help)..

View best answer in original post

Best Answer
0 Votes
2 REPLIES 2

Hey @Compricom

't is mogelijk om Fitbit Contact te bereiken via de officiële contactpagina. Weet niet of een horlogemaker ermee kan helpen, maar zal misschien niet blij ermee zijn om een pinnetje te vervangen voor een band van Fitbit en geen horloge van eigen winkel.. (kan er misschien veel voor vragen om te helpen)..

http://contact.fitbit.com

-

It's possible to contact the Fitbit Support Team from the official contact page. Don't know if a watch maker can help to change the watch pin because it's for a band of Fitbit and not for a watch from their store (it's possible they may ask alot of money to help)..

Best Answer
0 Votes

Any 22 millimeter watch pin should work.

Best Answer
0 Votes