04-24-2026
03:54
- last edited on
04-24-2026
21:04
by
MariLuFitbit
04-24-2026
03:54
- last edited on
04-24-2026
21:04
by
MariLuFitbit
Na de update van april 2026 werkt het beeldscherm van mijn Fitbit Luxe niet meer naar behoren. Hoewel de synchronisatie met de app nog steeds functioneert, blijft het scherm zelf defect. Het display vertoont groene strepen en kleurt soms volledig blauw, waardoor het apparaat onbruikbaar is geworden.
Ik heb meerdere pogingen ondernomen om het probleem op te lossen, waaronder het herstarten van het apparaat en het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar zonder resultaat. Geen van deze stappen heeft het probleem verholpen.
Na contact met de helpdesk van Google werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. Samen met haar heb ik stap voor stap de mogelijke herstelacties doorlopen, waaronder het opnieuw opstarten en het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Helaas leidde geen van deze stappen tot een oplossing. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat zij mij niet verder kunnen helpen met betrekking tot reparatie of vervanging, aangezien de garantieperiode van mijn apparaat inmiddels is verlopen. Dit is bijzonder teleurstellend, temeer omdat het probleem direct is ontstaan na de software-update, en het apparaat zonder deze update naar verwachting nog naar behoren zou hebben gefunctioneerd.
Heb jij na de update van april 2026 ook een defect scherm op je Fitbit Luxe (strepen of blauw/groen beeld)? Laat het hier weten en meld het bij de helpdesk van Google. Samen maken we dit probleem zichtbaar.
Moderator Edit: Clarified subject
Community Moderators ensure that conversations are friendly, factual, and on-topic. We're here to answer questions, escalate bugs, and make sure your voice is heard by the larger Fitbit team. Learn more
Hi @Marjon_L. Welcome to our community forums!
To prevent confusion, we ask that users keep shared links to the language of the forum in which they are participating. We currently support French, Italian, Spanish, German, Japanese and English, and we hope to support more locales in the future!
I'd recommend getting in touch with our Support team via email so you can receive assistance in Nederlands.
MariLu | Community Moderator, Fitbit
Believe and act as if it were impossible to fail.
Best Answer