Cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Fitbit charge 2 handleiding en app in het Nederlands

Replies are disabled for this topic. Start a new one or visit our Help Center.

Ik heb op 3 augustus 2018 een Fitbit charge 2 gekocht en nog steeds kan ik geen Nederlandse handleiding vinden en ook de app kan nog steeds niet in het Nederlands worden ingesteld. Ik zag een eerste reactie in begin 2017 in dit forum. Weet iemand wanneer er een Nederlandstalige handleiding komt en wanneer in de app Nederlandstalig ingesteld kan worden?

Jammer dat ik niet het mee gekregen dat dit horloge niet in het Nederlands in te stellen is, want dan had ik mijn keus waarschijnlijk niet op dit product laten vallen. Het lijkt wel dat de leverancier de Nederlandse markt niet serieus neemt dat vind ik jammer.

Best Answer
0 Votes
4 REPLIES 4

"I bought a Fitbit charge 2 on August 3, 2018 and I still can't find a Dutch manual and the app still can't be set up in Dutch. I saw a first comment in early 2017 in this forum. Does anyone know if there is a Dutch manual and when the app can be set up in Dutch?

Too bad I didn't get it that this watch is not set in Dutch, because then I probably didn't drop my choice on this product. It seems that the supplier does not take the Dutch market seriously that I find unfortunate."

Before posting, re-read to see if it would make sense to someone else not looking at your Fitbit or phone.

Best Answer
0 Votes

Idd ik ondervindt ook hier het probleem waarom kan de Charge 2 niet in het Nederlands ingesteld worden ? Ik erger me hier ook al blauw aan. Ben daarom op zoek hoe ik de slaapfunctie er opnieuw kan opkrijgen.  Dus een nieuw "doel" toevoegen.  

Best Answer
0 Votes

Hallo Ilse dank voor je reactie.
Om een nieuw doel toe te voegen kan je het plusje op het scherm dashbord gebruiken hier kan je diverse doelen toevoegen aan je dashbord.

Succes Rob

Best Answer
0 Votes

Ik heb de fitbit charge 3 , de nederlandstalige handleiding heb ik , jammer genoeg kan ik de apps niet in het nederlands zetten , staan veel talen tussen maar niet het nederlands , vind dit jammer dat dit niet wordt vermeld als je het horloge koopt want anders had ik een ander gekozen , om nu voeding in te geven om het calorie verbruik te weten is niet te doen , het is gebaseerd op zijn amerikaans , komt er een up date voor de apps in het nederlands te kunnen zetten ? mijn dochter heeft er 1 van een ander merk en veel goedkoper en van zodra zij iets ingeeft kan ze zelfs de winkel aanklikken waar ze het heeft gekocht het voedsel en dit vind ik zo spijtig dat het met de fitbit charge 3 niet kan , moegen we ons nog aan een up date verwachten aub ?

 

Best Answer
0 Votes