Cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

verschillende strepen op het scherm

Replies are disabled for this topic. Start a new one or visit our Help Center.

Sinds twee dagen, heb ik strepen op het scherm en het worden er alsmaar meer, hoe komt dit en hoe kan dit opgelost worden? Ik heb al gereset maar nog steeds hetzelfde.  Wel heel vlug na nog geen jaar in gebruik te zijn.

Best Answer
0 Votes
54 REPLIES 54

Ik heb precies hetzelfde. Ook sinds twee dagen. Ook gereset. En sinds december in mijn bezit. Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag.

Best Answer
0 Votes

Ik heb ook precies hetzelfde sinds vandaag. Eerst stopte de hartslagmeter ermee. Toen een paar keer gereset en opnieuw opgestart omdat dit volgens de Fitbit website zou helpen maar nu heb ik ook de strepen en doet hij niks meer. Mijn versa is ook iets ouder dan een jaar.

Best Answer
0 Votes
Ik heb fantastische support gehad van Fitbit om het probleem op te lossen.
Best Answer
0 Votes

Fitbit support is top. Ik raad je aan om contact op te nemen. Is wel in het engels.

Best Answer
0 Votes

Goedemiddag, 

Ik heb sinds vandaag ook dit probleem. De fitbit gekocht in oktober 2018.

Hoe is het probleem  bij jullie  opgelost.

Resetten helpt niet.

Best Answer
0 Votes
Ik heb bericht gekregen van Fitbit zelf. Ik moest een foto sturen en heb uiteindelijk een vervanging gekregen

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Best Answer
0 Votes

Mag ik vragen waar je naar toe hebt gebeld/gemaild. Ben je terug gegaan naar de winkel waar je het gekocht hebt? Ik heb het gekocht bij de mediamarkt 

Best Answer
0 Votes

Naar aanleiding van dit bericht? Of heb je op een andere manier contact gezocht. Ik heb de fitbit niet online gekocht, maar bij de mediamarkt.

Best Answer
0 Votes
Ik heb zelf bericht gekregen van Fitbit via dit forum, had hier bericht geplaatst

Best Answer
0 Votes
Ja naar aanleiding van bericht die ik hier plaatste

Best Answer
0 Votes

Dankje. Dan ga ik ook een bericht plaatsen.

Best Answer
0 Votes

Ik heb gewoon contact gezocht via de website van fitbit. De mijne kwam ook van mediamarkt. Ze vragen je eerst nog een reset handeling uit te voeren. Ik heb ook een kort filmpje gemaakt van wat er dan gebeurt. Daarna vroegen ze waar ik hem had gekocht en wanneer. Verder heb ik een foto van de aankoopbon gemaakt en gemaild. Vervolgens kreeg ik een aanbod: of de nieuwste fitbit aanschaffen met 50% korting of een gratis vervanging. Ik had hem al binnen twee dagen in huis. 

Best Answer

Dankjewel voor de reactie 

Ik heb ook een post geplaatst. Ben benieuwd wanneer ik reactie krijg 

Best Answer
0 Votes

Het probleem is opgelost. Terug gegaan Naar de winkel. Nieuwe gekregen 

Best Answer
0 Votes

Ik heb dit ook al echt een paar maanden en ik heb hem nu een half jaar.

Als ik t helaas goed begrijp kan ik hem 'stuk' verklaren en is het niet op te lossen :(?

Best Answer
0 Votes

Ja dat klopt.

Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Heb een nieuwe gekregen 

Best Answer
0 Votes
Klopt. Contact opnemen metklantenservice of winkel waar je hem gekocht hebt.
Best Answer
0 Votes

Gekocht via wehkamp.

Krijg je gelijk een heel formulier via de website en moet je hem opsturen. Eerst contact lijkt mij logischer?

(Ben benieuwd wat ze er van maken.. )

Best Answer
0 Votes

Ik heb precies en streepje nu al een tijdje in m'n beeld staan en ook bij resetten gaat hij niet weg. Help wat kan ik hier tegen doen, wil niet dat het nog erger gaat worden! Wil graag met veel plezier gebruik maken van m'n fitbit maar dit streepje baart mij wel zorgen!

Best Answer
0 Votes