Cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Latest update - no lights on back and no HR or sleep tracking

Replies are disabled for this topic. Start a new one or visit our Help Center.

Since doing the last update, I have lost the ability to track sleep and Heart rate the lights on the back of my Versa 2 now do not light up. I’ve tried several resets, turning the HR monitor On and off manually and done several factory resets but to no avail! 

Best Answer
9 REPLIES 9

Some have found luck in doing a phone shutdown, then shutting down the watch (settings->about->shutdown), leaving it powered off for a bit, then powering on the phone, then the watch.

Frustrating when this happens, but some have seen it correct itself over a period of a few days as well.

Good luck!

Best Answer

Zelfde probleem geen slaap log, geen hartslag en lampjes gaan na opnieuw starten even later weer uit.

Update 23 is het probleem. Mijn vrouw heeft nog 19 en geen probleem!

Dus slechte update.

Tijd voor een bugfix!!!!

Best Answer

Completely agree that it is a 72.1.23 bug causing the problems for some. The issue is that not everyone has the problems, so finding the root cause for them is difficult. The one thing that has worked for some is to allow the watch to drain the battery competely, then charge it. 

Ben het er helemaal mee eens dat het een 72.1.23 bug is die voor sommigen de problemen veroorzaakt. Het probleem is dat niet iedereen de problemen heeft, dus het is moeilijk om de oorzaak ervan te vinden. Het enige dat voor sommigen heeft gewerkt, is om het horloge de batterij volledig te laten leeglopen en vervolgens op te laden. Veel geluk!

Best Answer

Maar wat ik meer lees is ook mijn batterij sneller leeg nog een bug voor update 23.

Dus bugfix snel gewenst!!!

Best Answer

I’ll try that, thank you! 

Best Answer
0 Votes
Maar het gebeurde n update 23 dus dan is het toch duidelijk dat de update niet goed was!!
Die van mijn vrouw draait nog op update 19 en die heeft geen enkel probleem en haar geladen batterij gat gewoon een week mee.
Ik vraag mij af of fitbit nu snel met een nieuwe update komt als fix voor de 23.
Dit beschadigd echt hun naam!

Verzonden vanaf mijn Galaxy
Best Answer
0 Votes

Good update! I will try that. Thanks

Best Answer
0 Votes
Met update 35.72.1.23 zijn meer problemen.
Groene licht voor hartslag doet het niet gaat na herstart steeds weer uit.
Gevolg geen hartslagmeting en geen slaapmonitoring.
Nog een probleem is dat de batterij na drie dagen leeg en dat terwijl hij het voor de update zeker een week volhield.
De fitbit van mijn vrouw heb ik nog niet geüpdatet en die werkt wel goed.
Dus problemen liggen duidelijk aan de update!!!!!!
Wat gaat fibit nu doen?

Verzonden vanaf mijn Galaxy
Best Answer
0 Votes

They will do what they can do; offer a replacement if within the warranty period, a discount on a replacement if not, or you will have to wait for the next firmware update and hope it fixes the problem. The lesson learned is do not update the firmware or app unless there is a bug fix you need or a new feature you can’t live without,.

Ze zullen doen wat ze kunnen; bied een vervanging aan als deze binnen de garantieperiode valt, een korting op een vervanging als dat niet het geval is, of u moet wachten op de volgende firmware-update en hopen dat het probleem hiermee wordt opgelost. De geleerde les is om de firmware of app niet bij te werken, tenzij er een bugfix is die je nodig hebt of een nieuwe functie waar je niet zonder kunt.

Best Answer
0 Votes